сряда, 10 септември 2008 г.

Card Pile Store

Исках да напиша няколко думи за един online магазин за настолни игри на който се бях натъкнал преди време.

Първо ще взема да ви дам адреса и след това ще коментирам :)

http://www.cardpile.com/

Сайтът е Български.

М да. Бях наистина изненадан, когато го отворих за първи път. Ако вие все още не сте го направили предполагам също ще бъдете изненздани поне колкото мен.

Сайтът предлага изключително богато разнообразие от настолни игри, игри с карти, аксесоари и това което по нашият край наричаме играчки а на запад action figures.

Ще побързам да уточня, че нямам никаква връзка с търговците от магазина и това не е платена реклама ;)

Мен лично ме грабнаха както се разбира настолните игри. На някой от вас вярвам вече са им окапали очите. Да намерите в български сайт в продажба игри като War of the Ring, Risk или Blizzard-ските издания Starcraft, Warcraft и World of Warcraft е като да скачате от аспаруховият мост с бънджи. Вярно е, че цените им спрямо нашите стандарти идват соленичко, но както е казано за всеки влак си има пътници (аз лично доста се изкушавам да си поръчам нещо). Смущаващ факт за мнозина освен цената ще е и липсата на Български превод на повечето игри, тъй като те не са отпечатани в родната ни татковина а са внос от чужбина. Но няма как, това е положението. Пазарът в България на подобни продукти за съжаление не просто не е развит а го няма никакъв. Аз лично си мисля че просто сме изтървали гребена на вълната още по социализма, не че вероятно не е имало и по-важни неща за яхване по онова време, но тези си кусури си ги знаем всички.

Дано да съм бил полезен някому.

The Ink

Няма коментари: